Hamileliktendir ağrın benim eşim pozitif olunca bende senin gibi evham yaptım test verdim negatif tam eşimin karantina bitiyordu ki gece 39,5 ateş nefes darlığı catlicak gibi baş ağrısı boğazımda yanma olunca hastaneye gittik pozitif sözde ben birde hafif atlatiyorum düşün Allah ağır geçirenlerin yardımcısı olsun