Maaaile Çok şükür 38+0 da sezaryen doğum ile ikinci bebisime kavuştum. Darısı tüm hamilelerin saglikla bebeklerine kavuşmalarına💜
Annebaba23 Maaaile doğum hikayesiii bekliyoruz ❤️🌺 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bize de sağlıkla kavusmayi 🥰
Hafizehafdjd Maaaile benimde ayın 1 inde sezeryan günüm ama ben oksuruyorum biraz ve ameliyatta sorun olur mu dikislerde falan ben çok korkuyorum napabilirim acaba