ZEYNEP2025 cennetomrummm21 Ayy cok gecmis olsun . Dikis yerinizden sari akinti geliyorsa dikis bolgesinde sislik morarma varsa gidin doktora yoksa eger pansuman yapip dikisin kapanmasini bekleyin .
ayseegell cennetomrummm21 Ya çok geçmiş olsun benimde 20 gün oldu hala dikişlerim düşmedi acıyor sızlıyor korkuyorum bende açılacak veya iğleşmeyecek diye çok zor oluyor bebeğime bile adam akıllı bakamıyorum oturamadığım için 😔😔
cennetomrummm21 ZEYNEP2025 Var Cnm 😭😭😭😭 Doktorum Sabah Gel Bakalım Dedi 😭😭😭 Nolur Dua Edin Tekrardan Dikiş Atılabilir 😭😭😭
Elika0 cennetomrummm21 üzülme canım tabiki tekrar dikmeleri gerekir. Bu sefer daha dikkatli ol. Yardım edenin varsa bebeği kaldırmak dışında hiçbir şeyi kaldırma mümkün olduğu kadar dinlen. Eğilip kalkma. Vücudun iyice toparlasın 🙏
cennetomrummm21 Elika0 Yardım Edecek Kimse Yoqq 🙏Doktorum Dedi Tekrar Dikiş Atmam Dikiş Tutmaz İlaç Yazarım Dedi İlaçlarla Kapanır Mı 🙏🙏
cennetomrummm21 Deletedmom_35 Gidicen Şimdi Ama Doktorum Tekrar Dikiş Atmam Tutmaz İlaç Yazarım Dedi İlaçlarla Kapanır Mı 🙏
cennetomrummm21 ayseegell Saqolun Sizede Geçmiş Olsun İnşallah Bi Sorun Oluşmaz Cnm Allah’ım Yardimcimiz Olsun 🙏
cennetomrummm21 Serpilikra Çok Aqiriyodu Ayıptır Söylemesi Aynanın Karşısına Geçip Baktım Açılmıştı 🙏
Laylaycizi_96 cennetomrummm21 cennetomrummm21 cennetomrummm21 benimde açılmıs tı kendiliğinden iyileşti ama eskisi gibi olmuyor genis leme oluyor korkma iyileşir merak etme
Deletedmom_35 cennetomrummm21 benimkide biraz açılmıştı ben krem sürdüm kapandı çok şükür 🤲🤲 tabi eskisi gibi olmadı biraz genişleme var gibi
cennetomrummm21 omerim32 Kizim 2 Günlükken Küveze Alındı Kimse Yanımda Olmadiqi İçin Hastaneye Gidip Geliyorum 3 Buçuk Yaşında Kızım Var Onunla İlqileniyorum Eşim Doqu Görevinde Herşeye Yetişmeye Çalıştım Doqumdan Sonra Hiç Dinlenemedim
cennetomrummm21 kubra3rkan Normal Doqum Evet Kızım İki Günlükken Küveze Alındı Kimse Yanımda Olmadiqi İçin Hastaneye Gidip Geliyorum 3 Buçuk Yaşında Kızım Var Onunla İlqileniyorum Eşim Doqu Görevinde Herşeye Yetişmeye Çalıştım Doqumdan Sonra Hiç Dinlenemedim