Merhaba arkadaslar 36 haftalık hamileyim 7 gün karantina da kaldım bir gece hastanede yattım 9. Günüm bugün ama yine pozitif cıktım bu durumu yaşayan var mı ? Streesten ne uyku uyuşabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum. Üstelik corona bitti sanıp bebeğimin esyalarına dokundum sizce esyalarda virüs kalır mı ?