Bsteyldrm dun bunun ıcın acıl sekulde doktora gıttım saga sola donemıom bırden yataktan kalkamıom vajınama agrı gırıo bazen sol kasıga agrı gırıo acılmamı oluo dogumu oluo dedım dıktoru aradım doktor normal dedı agrıyınva uzan ayaklarını cok yukarı kaldır ve elerınle ayakalrını kendıne dogru cek dedi zor ama oyle dedı ben dedım ben bole teldrn rahat edemem gelım bakın dedım gıttı. Bsktı acıklık vs yok bebek dogum pozısyonunda zaten 30 haftadsn berı normal hersey dedi magnezyum kullan dedu