Gamze_5925 Selam hanımlar biz oğlumla 21+4 üz zaten kilolu hamile kaldım yanı 74 kilo kusurdeydim ve şuan bı hafta önce kontrolde 83 olmuşum ve geçen aydan bu aya 4 kilo birden almışım doktor biraz kızdı bu gidişle normal doguramazsin felan dedi aranızda benim gibi olan varmı
Annekuzusu_0 Gamze_5925 bende bu zamana kadar hiç almadım birden 4 kilo aldım 89 la kalmıştım şu an 92yim 24 hafta
Gamzeates Gamze_5925 68 ile hamile kalmıştım ilk oğlum da 86 hatta 87 ile doğuma gittim gayette güzel doğum yaptım 🙈 simdi de 73 ile hamike kaldım 13+4 haftalığım 3 kg almısım 😂😂😂
Cigdemmylmzz Gamze_5925 ay banada bir yardımcı olun 😂 ben hamile kaldığımda 61 kiloydum mide bulantısı falan yaşamadım e sigarayıda bırakınca yeme işini biraz abartarak 13.haftama kadar tam 4 kilo aldım 🤦♀️ sonra dikkat ederek 13.haftadan 19.haftaya kadar sadece 1 kilo aldım ama şuan bi şişkinliğim var çözemedim etrafımdakiler ödem dir diyor. Ödem olup atmak için birşeyler yapan var mı aranızda
110710 Gamze_5925 74 ile hamile kaldım 91 kg dayım kilo zararlı savunmam tabi de normal doğuramazsın demedi dr 34. Haftadayım
Ria Geceleri aciktiginda yemek yemek yerine cig badem, cig findik , kabak cekirdegi, ayva tuketebilirsin. Cok tok tutuyor. Benim az kilo almama yardimci oldu. Kilo almamak elde degil malesef hamileyken midemiz cok asit uretiyor.
Gamze_5925 Ria Kesinlikle yani insan anlamıyordu nasıl bu kiloyu aldım diye şaşırıyor valla teşekkür ederim 🙏
Gamze_5925 Annekuzusu_0 napicaz yani cidden ama anlasilmiyor dimi seninde öyle oldu yanı aldığımı gordugum anda doktorla birlikte bende şaşırdım 😁
Asya007 Ben 94 kilo ile dogum yaptim suan 3 cu bebegime hamileyim ve kilom 94 daha 3 ayimdayim Allah buyuk yardim eder..Dua edelim boyum 173
Mrvsk1 Valla bende 83 kiloyla hamile kaldım 6 haftalık hamileyim 🥲 acaba çok kilo alırmıyım ya 😃 boyum da kısa ben sımdı naneyi yemedim mi🤣
Burccfr Ben 47 ile hamile kaldım 26+6 da 61 kilo olduğumu gördüm doktorum dikkatli olmamı söyledi. Bende ekmek ve gereksiz ne varsa iki haftadır yemiyorum son durumu nisan sonu görcez inşallah ☺️
Gizemsgumgum Kızlar 53 ile tüp bebek tedavisine başladım, şu an 15 haftalığım 58 kilo olmuşum bu sabah tartıldım. Daha yolun çok başındayım, öyle çok da yediğimi düşünmüyorum. Günde iki ana öğün acıktıkça az miktarda ceviz, badem, süt, meyve tüketiyorum 😞
110710 Gamze_5925 Özele mi gidiyosunuz belki manipüle etmeye ,cesaretinizi kırmaya çalışıyordur sezeryan yapmak için tabi belki riskleride varsa o bakımdan da öyle demiştir doğru kararı verirsiniz inşallh 🙏🏻
Kizannesi92 Gamze_5925 kilolu hamile kalmadım ama toplam 24 kilo aldım hatta onbeş kilosunu 24. Haftama kadar almıştım doktorlar diyetisyene gönderiyordu fazla olduğu için ama diyet. Bana göre değil işin sonucunda seksen kilo ile anı seseryana alındım 71 gün oldu 65 e düştüm tabi boy kısa orası ayrı heralde veririm kalanını diye düşünüyorum pek de belli olmaz uyumayan bebem sayesinde sabaha kadar da yiyorum siz böyle olmayın tabi sağlıklı beslenin dikkat edin eski kiyafetlerimi giyememek üzücü onun harici hâlâ diyet bana göre değil
Anne1010 Sanırım bi yitip yiyip de kilo veren benim 50 kiloyla hamile kaldım 3 ay sonra 4 kilo vermişim 46 yla yola devam bakalım. Sabah kahvaltıdaçok fazla yiyemiyorum ama akşam iştahlı yiyorum biraz. Ama hala alamadım.