yagmur_s Ulascemo2019 ben de oraya gidiyorum. Pazartesi sordum normal 4 buçuk isteğe bağlı sezaryen 5 buçuk dediler. 3 günde ne oldu bilemem tabi😅 hangi doktor sizin?
Ulascemo2019 yagmur_s selime hanım çok memnunum kendisinden 🥰 Benim de son 40 gün doğum şekli normal gözüküyor şuanlik🙈