Ben 2,5 aydan sonra vermiştim banada doktorum demişti bebeğim memeyle yapışık yaşıyordu resmen memede uyumak istiyordu doktorumda bebeğin seni emzik gibi kullanıyor bence emzik vermelisin dedi. Büyük rahatlık oldu bana sadece uyuyacağı zaman veriyordum uyuduktan sonra çıkarıyordum öyle bağımlılık felanda olmadı