Gulsah_13 21 haftalığım yine mantar oldum galiba aşırı kaşıntım var diye vajına içinde benim gibi aynı sorun yaşayanlar var mı ne yapmalıyım acil bana birşey önerin çok kaşıntım var
Denizvegokyuzu Gulsah_13 temiz ve kuru tutmaya çalışın rahatlatıcı ilaçlar var ama gebelikde sakıncalı olabilir. En iyisi doktorunuza yada yakınlardaki bı eczaneye danışın. İhmale gelmez 😕 Geçmiş olsun şimdiden 🤰🏻
290392 Gulsah_13 ben de olmuştum doktoruma gitmiştim. Fitil ve 1 tane ilaç verdi. Normalde hamilelikte ilaç vermiyorlar ama vajinal mantar ve enfeksiyonda veriyorlar canım