Ben de gorumcenizin yerinde olsam cok kırılırdım size kizina ozel bir isim vermis diger aile fertlerinden ayiran oyle olsa herkes ayni ismi koyar. Komsunuz ya da arkadasiniz koymus olsa cok muhim degil ama ailede var olan bir bireyin ismini koymak bana gore yanlis… söyle yapabilirsiniz kendisine sorun bu ismi cok seviyorum ben de koymak istiyorum senin icin problem olur mu diye belki de hic rahatsiz olmayacak tabi koy diyebilir o zmaan olabilir