Xxesra Merhabalar ben 8+2 oldum bugün haftaya doktor kontrolum var kalp atışı ve bebişi görebilirmiyiz sizler ne zaman gördünüz ve kalp atışını duydunuz 🙏😊
Hacer13 Xxesra canım tabi ki görürsün ben 7+5 de duyup görmüştüm. Mükemmel bir his inşallah sağlıkla kucağına alırsın ❤️
2bebe1gebe Xxesra 3.gebelik ilkten itibarem hep 6_7 hafta arası gitmiştim kese gördüm bu yeni gebeliğimdede 6+4te gittim kalp atışı ve keseyi gördüm bebekte içerisinde doktor gördü ama küçüçük ölçüm çizgisindeydi net gözükmğyor yani ama 8 haftayı bilemiyorum
Ciloobelo Görürsün tabiki ben 6+3te görmüştüm keseyi ve bebeği kalp atışınıda dinlemiştik çok güzel bir duygu🥰 tebrik ederim sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun inşallah😌