290392 Gitmez miyim. Gittim iki defa muayeneye aldı. Toz şaselerden (tek kullanımlık) yazdı. İki defa. Ama geçmiyor. Bu haftalarda normal dedi antibiyotik başlatmak istemiyor bende kullanmak istemiyorum zaten bol su içip hijyenime dikkat ediyorum. 🤷🏻♀️ Bu haftasonu tekrar idrar vericem bakalım nolcak