Rumeysaakyr 10+4 haftalık kontrole gittiğimde plesentada kist var dedi böyle bişey yaşayan ve sağlıkla kucağına alan var mı aranızda 🥺
Serenity12 Rumeysaakyr çok geçmiş olsun umarım ciddi bişi değildir. Doktorunuz ne diyor peki endişelenecek bir durum var mıymış ?
Rumeysaakyr Serenity12 kaybolabilir dedi sadece baska da bir şey demedi 🙄 özele gitmiştim ilk defa gittiğim bir yerdi detaylı anlatmadı
Serenity12 Rumeysaakyr demek ki çok riskli bir durum yok. Endişelenmeyin. Googledan baktınız mı ne diyor geçmesi için neler yapılabilir. Bol bol su için. Dua edin yine 🙏🏼
Rumeysaakyr Serenity12 çok teşekkür ederim internette büyümediği sürece sıkıntı olmadığı yazıyor ama içim rahat etmedi o yüzden yaşayanlar var mı diye yazdım 🙏🏻