1234momsss Yaklaşık bir kaç haftadır bebeğim çok az hareket ediyo hele bu son günlerde iyice azaldı nst ye girdim bı sorun çıkmadı hareketleri kalp atışları iyi hareketlerini say günde 10 dan az hareket ediyorsa ozaman gel dedi ama ben çok az hissediyorum küçük küçük ara ara vuruyor sadece acaba artık yeri kalmadığı icnimi böyle sizde durumlar nasıl
blackwhite 1234momsss bu günlerde su kaybı olabiliyor dikkatli olun arkadaşlar hareket etmezse direk dr gidin
Seym34 Bende öyleyim cnm sun 40 haftamı doldurdum ama paranoyak oldum resmen bazen hissetmiyorum korkuyorum
1234momsss Kaderadem19 benimde bı kaç haftadır böyle insan tedirgin oluyor bana hareketlerini say dedi doktor sende say canım
Kaderadem19 1234momsss benimki hergun cok hareketliydi dunden beri cok azaldi dun 2 kere hareket etti cok korktum
1234momsss Kaderadem19 artık yerleri daraldığı için az hareket edebilirlermis canım insan korkuyo yinede hareketlerini kontrol et