Giizems Merhaba hanımlar bir paket 1 (40 adet) 2 pakette 2 beden (84) bez aldım sizce bir numara bir paket yeterli mi?
Serenity12 Giizems Bence yeterli sonrasında almaya çalışın. Belki 1’i kullanamadan 2’ye geçiceksiniz hemen
2bebe1gebe Giizems oğlumda 1 numsrayı 2 kez kullandım diye hatırlıyorum ama kızımda 1 paket 0 numara 2 paket 1 bumara kullandıktan sonra 2 yw geçmiştim aldıklarım 0 numara 60lı 1 nuöara 80liydi
bykarakan Giizems benim kızım 2.2 doğdu 90lı ve 120 li paket bitirdim 1 numarada ama önce 2 numara almıştım direk 3-6 kg sonra erken doğum yapınca 1 numara aldım. Sizde 1 numarayı 40lı 30lu alın bence ne olur olmaz