Denizvegokyuzu Cano91 Aslında çok fazla yorum yapılmıştır şimdiye kadar bu şekilde hastane ve doktor önerisi ama gören olmamış pek sanırım 🤷🏻♀️ Karataş hastanesi Ayşegül hanıma gidiyorum gebelik öncesinden beri 7 aylık hamileyim ve memnunum 🤗
Denizvegokyuzu Cano91 Muayene 235 lira normal doğum 6500 sezeryan ise 5900 şuan 🙂 29.haftanin içindeyiz 😇 siz?
Cano91 Denizvegokyuzu bende 21+5 teyim can hastanesine gidiyorum da fiyatları yüksek biraz birde normal doğum istiyorum epudural nasipse tabi o yüzden çok kararsızım detaylı ultrason yaptırdınız mı
Denizvegokyuzu Cano91 Malesef fiyatları Cok yukselttiler 🤦🏻♀️ Evet detaylı ultrasonumuda aynı hastanede yaptırdım. 550 liraydı benim yaptirdigimda 🙂
Denizvegokyuzu Cano91 Hiçbir bilgim yok malesef onun fiyatı konusunda 🤷🏻♀️ evet çok ilgilendi doktor 3-4 kez 30-40 dk arayla girdik ultrasona bizim bebiş pozisyon değiştirsin iyice bakillsin diye 😅
Cano91 Denizvegokyuzu anladım bence pazartesi giricem perinatoloji doktoruna bakalım inşaAllah birşey Çıkmaz da hepimiz sağsalim alırız bebeklerimizi kucağımıza