Güzel annelerim doktorum 26 haftada sabah erken gel şeker yüklemesi yapıcaz dedi şuanda 25+1 çevremde kiminle konuştuysam biz yaptırmadık yaptırma diyorlar gereksiz boşuna bebeğe şeker yukleme diyorlar çok kararsızım ilk gebeliğim 2 li 3 lü tarama testlerini yaptırmadım detaylı ultrasona girdim hersey çok iyiyidi şeker konusunda çok kararsızım 🤔