Gizgizgiz samila herkeste sorun cıkar diye bişey yok kesinliği belli değil reçeteleri bunun kanıtı tabiki herkes doktoru ne derse onu yapar. Ama butür haplar şurup kadar etkisiz değil bu bilimsel birşey
samila Gizgizgiz bilim adına konuşabilmem için tecrübeli olmam gerekir olmadığım için alternatifler (doktor) tercih ediyorum . oyüzden pek yorum yapamıycağım … internette yazan bilgilerede güvenmiyorum bir çoğu deli saçması … lansörün üreticiside değilim kar ortaklığık felanda yok bir başlık açmış yardım etmek istedim kendi yaptığım şeyi söyledim ve doktora danışmasını en sağlıklısına doktoru karar vericektir inanıyorum…
Baburhulya Ipekgulll al bende de okadar ya bende aynı durumdayım sanki midem çok yemişim dolu gibi nefes alamıyorum sürekli yanma var 29/3teyim bende bu iki ay nasıl gecicek bilmiyorum renngi içiyorum günde 3 kere o biraz işte rahatlatıyor onu dene birde madem suyu iç hiç olmazsa geçirmese bile rahatlatıyor
Gizgizgiz samila bende internete göre konuşmuyorum hanımefendi ailemde tıp uzmanı var sadece en yakın bilgiye ordan erişebilirsiniz demek istedim.size lansor kullanın veya kullanmayın demedim savunmanıza gerek yok hayırlı doğumlar dilerim
La_le Anil_Aras35 meyveli süt denedim mi hiç bende hamile kalınca süt bana kokmaya ve tiksinmeye başladım meyveli sütler icebildim 3 ay bittince normalesti tiksinmiyorum artık
Gamzeli_anne_ Ipekgulll Yok hayır değil doktorum yazdı benimde ve 3 er kutu yazıyor düşün gün icinde yemeklerden sonra kullanabiliyosun ilaç degil çünkü öyle soyliyim ben nefret ederim ilactan bu oyle degil ama
nisaninannesi2 Ipekgulll Doktor bana nexium verdi mide koruyucu, sabah aç karna içiyorum. Gaviscon rennie falan geçici çözüyordu bu ilaç iyi geldi. Doktoruna bir söyle çünkü çekilecek gibi değil
ZEYNEP2025 Ipekgulll panpast 40 mg 2 gun once ictim bir gram midem yanmam kalmadi tamamen bitti bi anda doktorum yazdi onceden niye vermemis anlamadim aylarca cok zorlandim rennie duo hergun 1 sise icerdim doktorinuza sorun o ilactan kesin alin icin banada dua edin 😊🌺
Alya44 Ipekgulll ben de öyleydim doktor bana lansor yazdı çok ama çok iyi geldi ve 3 gün etkisi oluyo
Fatma191 Ipekgulll canim 1 bardak suya 1 cay kaşığı karbonat ekleyip ic dakikasinda kesecek bende senin gibiydim cok şükür ki geçti
[silindi] Gaviscon Rennie prilam süt salatalık hicbirsey fayda etmedi artık kan kusmaya mide yanmasından serum yiyordum o bile fayda etmiyodu düşün.. doktoruma artık dayanamıyorum dedim Pulcet verdi mide koruyucu şükürler olsun dünya varmış kurtuldum
edatopcu27 Ipekgulll doktor olsa soylerdi Ankara’da bı profesör e gidiyoeum en ufak bi ayrıntıyı bile atlamiyor hatta başka bı ildeki arkadasima doktoru daha kuvvetlidir bı mide koruyucu yazmış benimki daha hafif ama çok iyi iş gördü