Allah rızası için bana bi yöntem söyleyin hepsini deneyeceğim. Hamilelik öncesi çektiğim yetmezmiş gibi 5. Aydan beri yanıyorum ama öyle böyle değil asla geçmiyor yanma geldiğinde kafamı duvarlara vurmak istiyorum. Boğazım tahriş oldu artık gaviscon 4 kutu bitirdim 29+1 deyim ne olur bi çaresi yok mu hiç bunun yaaa. Uyuyamıyorum hiçbir şey yiyemiyorum ya ekmek yalnız yesem bile oluyor şaka gibi bi durum