ilkanneligimmm Kızlar mide yanmasına ne iyi gelir lütfen söyleyin uyuyamıyorum resmen 20 haftalığım 🥺🥺
Seda_krmnli42 ilkanneligimmm benim doktorum lansor yazdı sabahları aç karna bi tane içiyorum tak dye kesti vala mide yanmamı çok rahatladım. Doktoruna sorup deneyebilirsin
Ipekgulll ilkanneligimmm şuan bi post açtım bende aynen bu şekilim delirecem ya nasıl bi şey bu boğazım tahriş oldu gaviscon artık iyi gelmiyor
ilkanneligimmm gldn065807 Allah razı olsun bunlarda aklımda bulunsun bu haftaya kadar hiç olmamıştı bu gece başladı ya
ilkanneligimmm Seda_krmnli42 yarın doktoruma bir mesaj atayım böyle devam ederse ve kesilmezse mecbur bende başlayacağım o zaman
ilkanneligimmm Ipekgulll ay gerçekten öyle yatamıyorum resmen kalktım yatakta oturuyorum yatarken boğazıma ekşi su geliyor felaket 😩😩😩
Edo Doktorun verdiği mide koruyucular artı olarak salatalık + süt beni rahatlatan bunlar olmuştu umarım bi an evvel rahatlarsın çok zor çünkü ☹️
ilkanneligimmm Edo bugüne kadar hiç olmamıştı bugün 20+5’im ve ilk defa oldu bende hiç olmayacak sanıyordum 😂 şimdi resmen cayır cayır yakıyor süt içiyorum umarım iyi gelir gelmezse doktoruma danışacağım çok sağoolunn 🙏🏻
Ipekkarakus0 ilkanneligimmm doktorum dayanılmayacak gibi olduğunda sabahları 1 adet lansor içebilirsin demişti ama benim gastritim de var o yüzden yoksa ağrısına da yanmasına da dayanamıyorum doktoruna danışabilirsin canım dayanılmayacak gibiyse
ilkanneligimmm Ipekkarakus0 ilk defa bu gece oldu böyle devam ederse kesinlikle doktoruma danışıp başlarım, şuan önerilenler arasından sütü deniyorum işe yararsa inşallah gerek kalmaz
Ipekkarakus0 ilkanneligimmm inşallah işe yarar canım beyaz leblebide cok işe yarıyormuş bende yaramadı ama denemeye değer 🌸
Almigok ilkanneligimmm dün bende aynı durumdayim haftamız aynı sütü yudum yudum ve soğuk içmen gerekiyormuş