Kızlar 8 aylık evliyim ilk günden beri çoçuk istiyoruz ama deli gibi her ay günüme 1 hafta kala hergün test yapıyordum ediyordum regl olunca oturup ağlıyordum,düşünmek ve stres yapmak gebe kalmaya engelmiş diye okumuştum gerçektende öyleymiş, bu ay başımızdan bir kaç hastalık olayı geçti birde instagramdan mfk yöntemini görmüştüm adet bittikten hemen sonra ki gün ilişkiye giriyorsunuz sonra 2 gün sonra giriyorsunuz sonra 3 gün sonra bu böyrk devam ediyor 2-3-2-3 diye bal vs de satıyorlarmış hamile kalmaya yardımcı hiç brirbi almadım,inanın zerre düşünmedim bu ay düşünmeye fırsatım yoktu hamileliği 1 hafta bu töntemi denedik sonra hastalıktı vs derken kafamıza göre girdik ilişkiye.
Adetim 2. Gün gecikti twst yaptım şuan 5+3 haftalık hamileyim. Demem o ki belki mfk yöntemide önemli değildir denk gelmiştir ama inanın düşünmeyince oluyormuş size tavsiym bebek isteyen hanımlar hiç düşünmeyin ❤️