Kızlar 38+2 yim. Bebeğim gelişim olarak önde gidiyor 40 haftalık gözüküyor. Ben her zaman normal doğumdan yanaydım. Fakat doktor bugun çatı muaynesi yaptı ve dar olduğunu söyledi. Herhangi bir açılmada yok. Kendim 1.74 boy 100 kgyım suanda. Aynı zamanda bebeğin kafası 9,5 cm. Kilosuda 3.500 kg. Yani büyük iri bebek normal doğum çok zorlar dedi doktor. Güzelcede açıkladı kesiğin dikişin alttan cok olur vs diye. Ama ne biliyim işte kafam karman çorman. Şimdi düşünüp bi karar vermem lazım ama Sezeryandanda korkuyorum sonrası için cok zor olur diyolar. Uzun oldu kusura bakmayın ama sizce ne yapmalıyım? Sezeryana gireyimmi yoksa yinede sonuna kadar bekliyimmi 🥲 tecrübelerinizi paylaşın lütfen