Valla bugün ne olduğunu şaşırdım resmen. Hemen orda serum verdiler sonra makattan bir kapsül verdiler (kasıklardaki ağrıları azaltıyormuş) bunları yaptıktan sonra tekrar nst çekildi. Biraz sancı düşmüş ama yine bile çıkıyor dedi doktor. Sonra ciğer geliştirici iğne, tansiyon hapı verdiler sancıları durdurmak için cumartesi tekrar nst çekmemiz lazım dediler bakalım etki edecekmi