ben yaptırdım, doktorum bana 50 mglik içecek verdi, sanırım yememe içmeme dikkat ettiğim için az kilo alıyordum onun için. Açlık şekerime bakıldı, içecek içtim, tokluk şekerime bakıldı ve Allahtan normal çıktı. Yüksek çıksaydı diyet yada çok yüksek çıksaydı insülin tedavisi gerekebilirdi. Bende bir sakınca görmüyorum önceden önlem alınabilmesi için bakılması gerek bence de