ElifyV Merhabalar çatlak oluşmaması için neler kullandınız? Buarada bebe yağı tüylenme yapar mı ? Karın ve gögüs için kullanmayı düşünüyorum
papatya981 ElifyV çatlak oluşup oluşmayacagi tamamen sizin vücut yapıniza bağlı ne kullanırsanız kullanın elverisliyse çatlıyor malesef
Barlas_mom ElifyV benim de yanlarım ve kalçam da çatlak oldu 30+4 haftalığım bio oil sarı kantaron yağı ve badem yağı kullanmama rağmen 🤷🏻♀️
DRYD Kaşınmaya başladığında kaşırsanız çatlama durumu kaçınılmaz malesef🤷🏼♀️ Ben bebek yağı ve sarı kantoron yağı kullaniyorum şu an. Ama çoktan çatladığı için yararını göremiyorum. Öncesinde kullanmam gerekiyordu. Nasıl yok ederim bunları bilmiyorum🙄
btlbsr Bende badem yağını duydum ona başladım. vücut tipi ne kadar önemli olsa da önlem almakta fayda var