Annelikooneko Kizlar merhaba . İsim konusunda takıldık kaldık . Bi el atıverin size zahmet😂 ilk oğlumun ismi Asaf . Onu da söyleyim de 😂
Pelinnil Annelikooneko oğlum olsa asilhan koyacaktım 37 haftaya geldim neredeyse kızım olacak isim bulamıyorum
Annelikooneko HGulsah valla bende çok beğeniyorum . Ama şimdi böyle asil bi isim koyup pısırık bı çocuk olursa bu durum beni üzer 😂
Annelikooneko HGulsah ya😂😂 bende de Asaf var. Erdemli saygılı demek . İnan bi evi ateşe vermediği kaldı 😂
Annelikooneko prensveprensesannesii Evet ikisi uyumlu ama diğerleri de hoşuma gidiyor . Çok kararsızım bu yüzden 🙄 fikrin için çok teşekkür ederim 🌺
Edo Ya Asafla Aras çok uyumlu ama Asil Han da bir başka yaa 😂 ben AsilHan diyorum 😂 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
Annelikooneko Pelinnil bende kızım olsaydı Sahra Sare Duru Erva istiyordum 😂 fikir olur belki . Sağlıkla gelsin 🥰🥰
Annelikooneko Edo Bak bi kaç isim daha buldum😂😂 Yusuf ayaz Yusuf kağan Ömer ayaz 😂😂 Asil ismini kime dediysem köpek ismi o ne öyle dediler 😳
Edo Annelikooneko aşk olsun köpek ismi nedir ya 🙄 Ama bende bir Ömer Ayaz ‘ a gözümden kalpcikler çıkarmadım desem yalan 😂😂😂