boncugum_070 benim oğlum 34 haftalık doğdu 1510 kg kordon dolanmış 3 tur nstye girdim kalp atışı zayıftı bişeyler yiyip tekrar girdim yine aynı doktor dedi tekrar tatlı ye gir tekrar aynı ultrasondan baktı kalp atışı istediğimiz gibi değil dedi serum takalım iyiye giderse taburcu olursun dedi serum vs derken pek ilerleme olmadı ertesi gün dopplrre girdim kordon dolanmış bebeğe yeterli kan gitmiyor muş o yüzden kilo alımı durmuş kalp atışı zayıflamış acil sezeryana aldılar 28 gün kuvezde kaldı 2kiloyı gecince emzirmeye cagırdı lar emdi cok şükür ilkten doktor dedi beklemiyordum hiç emmesini diye 2 günde öyle emzirdim sonraa taburcu olduk suan 3 yaşında abi olucak inşaAllah😊