Tugcesevimli İdari izindeyim toplantı var geliceksin diye tutturdular,kar ne biçim kapıda güzelce anlattım ama anlamıyorlar sinir krizi geçiren artık,gitmesem yaptırım uygularlar mi raporluyum sonucta
Cannibal Ya ben de bişey sorcam hemşireyim ve hamileyim. Normalde bu cumartesi nöbetim yok izinliyim yani. Cuma günü de idari iizin bitiyor bu hava koşullarından dolayı verilen. cumartesi işe başlamak zorunda mıyım yoksa hafta sonu tatilim devam ediyor mu?