Kızlar bat 26 olanlar. Test yapan var mı? Veya belirtisi olan falan. Bugün adet olmadım. Dün gece karın ağrısı ve bel ağrısı başladı. Şimdiye kadar bir şey yoktu. Ben adet olmazsam en azından 5 gün geçmesini bekleyecem kesin sonuç alabilmek için. Bu ay mfk denedim bakalım hayırlısı. Var mı gebelik haberi alannn🐣🐣