ikinci dogumuma 1 ay kaldi. ilk dogumum devlette sezaryandi ve cok kötü geçti. ayaklarim hemen kendine geldi ve cok cok aci cektim. simdi özele gidiyorum. yine erken geçermi anestezinin etkisi onu düsünüyorum. hadi geçmedi diyelim ayaklarimi hissedemedikçe panik geçirir miyim. teselli verin kizlar çok kötüyüm. tek tesellim özelde olması en azindan nazın geçer