32.haftamdayım covit pozitif çıktım maalesef :( aslında çok ağır geçmiyor ama burun tıkanıklığı beni bitirdi :( geceleri özellikle uyuyamıyorum artık başım ağrıyor. Sterimar okyanus suyu, buhar makinesi hepsini denedim yok açılmıyor :( sizde de böyle oldu mu ? Neler denediniz ve iyi geldi ?? Çok zorlanıyorum 😭