Nursul
Merhaba güzel anneler. Benim size bir sorum olucakti. Ben suanda 6.30 aylik hamileyim. Geceleri yatarken gogsumden sivi geliyo bu sut mu yoksa baska bisey mi bilemedim. Ilk basta inanamamaistim ama gogsumu sıktırınca da geldi bi ara gogsumle kolumun uzerine yatmistim carsafa akacak kadar tekrar geldigini gordum. Normla mi yap ya da yaoma diyebileceginiz tavsiyeleriniz var mi