Kızlar öncelikle merhaba 16+5haftalik gebeyim fakat bı türlü bünyem demir ilacını kabul etmiyor önce doktor santafer yazmıştı fakat onu kullanmaya başladıktan sonra sürekli istifra etmeye ve kabız olmaya başladım gebeliğimde riskli kabız olmaman lazım dedi özellikle. neyse doktorla görüştüm şikayetlerim ilerleyince kullanamiyorum dedim değiştirdi maltofer yazdı ama şuan aynı sikayetleri yine yaşıyorum çiğneme tableti olarak verdi ağzıma aldığım dakika istifra ediyorum çok kötü durumdayım yaşayan yada ne yapmam gerektigi hakkında bilgi vermek isteyen varsa bilgilendirsin lütfen