elifdefnece Gizgizgiz iştahım fazlasıyla iyi 😅çünkü yesem de yemesem de o mide yanması hiç bitmiyor. Çok sık acıkıyorum🙈
elifdefnece Gizgizgiz yok kusma kısmını ilk 3 ay fazlasıyla yaşadım o bölümde kullandım tüm kusma hakkımı sanırım. Acı su geliyor özellikle gece ilk uzandığım zaman 😏son demler inşallah hepimiz için sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza🙏🏻🌺