Eliffefee Selam caaanım anneler Sultangzi’deki hasekı devlet hastanesinde doğum yapan varmı ben orada doğum yapmayı düşünüyorum memnun kaldınız mı artıları eksileri nelerdi ?
Merve_bulut_55 Eliffefee kuzenim yaptı bende yaninda refakatci olarak durdum bi kac saat memnun kalmıştı