Patito__ evet ben bacaklarımı hissetmiyordum.. hatta ağlamaya başlamıştım korona oldum diye. Hemde doğum başlicak diye. Rşimle hemen hastaneye gittik NST çektirdi doktorum çok şükür enfeksiyondan kaynaklıymış. Sancı falan çıkmadı. O tozu gece yatmadan içiyorsun ama asla tuvalete çıkmıyorsun o içini temizliyor sabah kadar. Sonrada bişeyciğin kalmaz çook geçmiş olsun