Kızlar lütfen beni bilen birisi aydınlatsın 🤦
27 haftalık gebeyim.bu sabah sol kasığımda şiddetli bi sancı oluştu.🙄bende sağlık ocağı hemşiresine danıştım.anlattim. bana kasılma şeklinde miydi , ağrı gibi bişeymiydi diye sordu. Karnında sertlik oluştumu dedi.
Ben galiba kasılma nasıl tanımlayamiyorum.🤦🤦aralarindaki fark ne. Yaşadığım durum ne olabilir. Bu arada o kadar şiddetli değildi ama gün içinde ara ara aynı şeyi yaşadım. Şimdide hafif hafif ağrım var alt kasığımda.
Deneyimli hamişler tecrübelerini paylaşabilirmi.💁
Sancı ve kasılma gibi durumları nasıl ayırt edicem🥴