Burcusenkoc FKHA ara ara yedim 😊 bir süre hafta da 2 kere bile yemiş olabilirim bu aralar yemiyorum 😀
yeliz0624 FKHA 6 aylık hamileyim 2 kere falan edim ama çok iyi pişirip yedim sende öyleyse çok canın çektiyse ama çok yeme ve sık yeme ayda bir falan bence
FKHA yeliz0624 11 haftalığım zararlı olduğunu yeni öğrendim hafta da 1 veya 10 gün de bir yiyordum artık yemem umarım bişey olmamıştır şimdiye 😞
FKHA Ipekkarakus0 bende Hafta da 1 falan yiyordum zararlı olduğunu öğrenince şok oldum bilmiyodum ama doktor da canın ne istiyorsa ye dedi ya çok önemli bişey olsa uyarırdı heralde
Leylayz FKHA valla ben gebelik boyunca sürekli canım tost istediği için yiyorum kaşar ile sucuklu tost
FKHA HGulsah doktorum canın ne istiyorsa ye demişti sucuğun zararlı olduğunu bilmiyordum ki hafta da bir yiyordum şimdi böyle bişey öğrenince korktum 😁😁
FKHA serpilctn bende bu sabah yedim 😁😁güvendiğimiz kasap sucuğu ama sucuğun zararlı olduğunu bilmiyordum öğrence şok olmakla beraber korktum doktorum davanın ne istiyorsa ye deyince 🤦🏻♀️
poyrazinannesi1 Hiç yemedim, canım da istemedi. Diyetisyen sucuk, salam, sosis, ketçap, mayonez yeme demişti. Ama arada bir insanın canı çekince yemesinde sıkıntı yoktur bence.
HGulsah FKHA güvendiğim bir kasap var ona yaptırırım hep pişti mi de sorun yok bebişim sakınma o kadar 💜
Poyrazin_annesi Sucuk sevmıyrm ama sosis ve salam yemıstm. Doktorm bana bısey yasaklamadı herseyden ye dedı
FKHA Poyrazin_annesi bana da aynısını dedi canın ne istiyorsa ye demişti ben yiyordum ama şimdi zararlı olduğunu öğrenince korktum ya 🤦🏻♀️
Poyrazin_annesi FKHA hıc bısı olmaz mıllet hamıleyken sıgara ıcıyo alkol içiyo bısı olmuyo. Bı sucuktan zarar gelmez😂
FKHA HGulsah tamam canım bende güvendiğim yerden alıyorum zaten kasap sucuğu bildiğim iyi bir marka sağol 👍🏼😘