Burcusenkoc alyabebekkk avent biberon aldım 2li 260 ml cam değil. Emzik de avent aldım 2li satılıyor zaten
Durunbigeldim alyabebekkk emziği bilemicem size kalmış ama ben avent aldım tutmadı ama biberon almayın şimdiden
Yesim619 alyabebekkk emziği damaklı almalısın biberon u da durumun ne kadar elveriyosa alabilir sin ama yenidoğan olacağı için az akışlı alman lazım 0-6 ay arası az akışlı 6-12 ay arası orta akışlı 12+ aydan sonra yoğun akışlı Alicaksin canım
Busradzn Kızımda awent ve bırcok emzık denemiştim tutmamıstı sadece nuk kagucuk olan emzıgını tuttu bu hamılelıgımde yıne nuk aldım bakalım tutar ınsallah bu bebegımde