Gulo1511 Zemzems canım benim adetim 7 gün geçti hemen erken gebelik testi yaptım pozitif idi dün doktora gittim ultrason da gözükmedi doktor kan testi istedi yarın yine gideceğim telefonla görüştük gebelik oluşmuş yapabilirsin sende sonuç veriyor
Melekarzu Erken gebelik testi yaptım. Negatif diye çöpe attım 30 dk sonra silik bir çizgi çıktı. Eski usul testte ise hemen çizgi çıktı silikte olsa. Bence her iki testi de al. Ben reglim 1 gün geciktiginde yapmıştım.
Zemzems SerraveAnnesii maalesef çıkmadı canm Melekarzu erken gebelik testinde çıkmadı kasette yaparım canm
taninmayananne Mrvnrsntrk çıkmaz. Yani şöyle ki döllenme gününe bağlı. Ben adetime 3gun kala kaset yapmıştım hayalet çizgiydi.