Şükürler olsun bu güne kadar gelebildik.
İlk bebeği kaybedip bunda da erken doğum riskiyle savaşarak bu vakte geldik şükürler olsun.
Nasıl doğuracağız gebişler bi heyecan basıyor düşündükçe 🙈 normal çok istiyorum ama erken doğum riskinde doktor acil sezaryene almam gereken durum olabilir falan dedi 😢 sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısıyla. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın, aratmadan nasip etsin isteyen herkese 🤲🏽🤲🏽❤️