Bende 25. Haftadayım ama benim doğumum zorunlu sezeryan ile 37. Hafta olacak yanı nisan ortası gibi ben 3 adet hastane çıkışı 4 adet yeni doğan set aldım Kaç kg olacağını bilmediğim için çok almadım ama ilk zaman için ince zıbınlardan aldı. 4-5 adet kalın battaniye almadım triko pazen ve pamuk olarak aldım bebek için bende sadece Ağustos sıcak olur diye düşünüyorum birde gelen gidende genelde çok kıyafet getiriyor🤗