Merhaba arkadaşlar adetim tam 6 gün gecikti sırtımda inanılmaz ağrı,midemde yanma ve aşırı koku hassasiyetim var kaset test yaptim ama sonuç negatif,bu kadar adet gecikmesi normal mi ? En fazla 2 gün geçerdi hep düzenliydi ilk defa bu ay başıma geliyor 😔