Dilantrkmn Arkadaşlar 32.hafta çalışamaz raporunu illa 32.hafta içinde mi almak gerekiyor ,yani 31+6 da gitsem alamaz mıyım
Rivayet29 Dilantrkmn 32+0 da Alman gerekiyor. Ben bugün aldım. Ne bir gün geç ne bir gün erken olmuyor.
Lulikli Dilantrkmn canım raporu muhasebeye ver onlar sisteme işliyor. Hesap kesme falan ne demek istedi anlamadım ama bu kadar durum. Ben attım muhasabeye görselini tamam dedi. Zaten doktorun da giriyor sisteme
Leylayz Dilantrkmn oluyor ya benim galiba 31+4 te doktorum çalışıyorsan çalışamaz raporu verelim dedi evet dedim çünkü onlar hafta hesabı yapıyor 31+0 dan itibaren 32 haftaya girdin diyorlar
Dilantrkmn Mrv1007 peki bir şey sorabilir miyim bu raporu alıp muhasebeye gidip hesabını kestirdin mi ? İş yerim bana böyle söyledi raporunu alır muhasebeye geçersin hesabını kestirirsin dedi bana
Mrv1007 Dilantrkmn ben öğretmenim, o yüzden muhasebe olayı olmadı da raporu okuldaki memurumuza teslim ettim. Özel sektörde çalışan arkadaşlarım daha iyi bilgilendirirler sizi 💕💕