Rumiii Merhaba hanımlar gebe kaldıktan sonra kaçıncı haftada doktor kan değerlerinize bakmak istedi ? Ben 4+4’te gittim 0.5 mm kese göründü.2 hafta sonra bebek ve kalp atışı için gel dedi ama hiç tahlil fln söz etmemisti doktor 🤔 sizi merak ettim
Seydasavrak Rumiii kalp atışı aldıktan sonra kan tahlilleri istiyorlar bende 4 haftalıkken öğrendim doktora 7 haftalık olduğumda gidebildim o zaman tüm tahlilleri yaptık
Srfe_01 Kalp atısını gördükten sonra bütün gereklı tahlıllerı yapar suan dıs gebelık boş gebelık vs gıbı olma şansın oldugu için tahlile gerek duymamıstr
Srfe_01 Bebek kalp atısını görünce sağlıklı gebelıge başlangıç oldugu için gereklı tüm tahlılerı ıstıyor doktorlar