Kaanbeyza tamamen hissettim gozümün önüne keltoş bir bebek beliri verdi esime dedimki ben hamileyim yok ya dedi yemin ederim ddim yemin etme nasl bukadar emin olablyosn ddi eminim dedim daha adetime 1 hafta 10 gün vardi hemen esimi eczaneye test almaya gonderdim testte cok hafif ince iplik gibi kahverengi cizgi ckti dayanamadm 2. Testi yaptm ondada ckti. Dogruca hastaneye gttk acile kan tahlili icin acildeki diktor adetin geciktimi dedginde evet dedim. Gecikince gel smdi olmaz der diye snra snc bir geldi beta hcg 80 doktor dedi henüz cok yeni😄😃smdi ise bebegim dogali 6. Gün oldu ve ben hala happymom forumdayım😅😅 bagimlilik yapti sanirim