CanselUrgnc Senanur654 normal canım hep ağrı sancı olucak diye bişi yok tadını çıkar ben artık ağrıdan bebenin hareketlerinden uyuyamaz oldum😃
Cano26 Senanur654 11 . Haftaya girmek üzereyim daha hiç ne kasık ne karın ağrısı yaşamadım çok şükür gayet normal yanii
Essezen Cano26 merhaba canım benimde 12 hafta oldu bu gece Bişey sormak istiyorum ilk gebeliğim ilk zamanlarda kasık ağrım oluyordu 12 haftaya girmeme rağmen daha göbeğim yok sende göbek durumu nasıl