Kizlar çok mutsuzum en son 3.5 aylıkken renkli ultrasyon görüntüsü var elimde diğerleri siyah belli değil bende istiyordum renkli görüntüsü olsun herkesin var ama bebeğim doğum pozisyonu almış ve eli yüzünde eşi de yüzünde kapatmış moralim bozuk 31 haftadayim daha görüntüsünu goremicem size tavsiyem 20 haftalık 25 haftalıkken gidin alın renkli ultrasyon sonra zor oluyor göstermiyor falan çok üzgünüm 10 gündür gidiyorum hastaneye ama tık yok bugünde sondu zaten bidaha gitmem renkli için