36+5 iki gün once gittim doktora nat de sancım cıktı alttan muayene yaptı ama açılma çıkmadıı hiç sancın olursa gel hemen felan dedi. Kasılmalarım bel agrım fln oluyo ama duzenlı degl oyle. Bebek kendını kasıyo topluyo boyle o zman bıraz skıntı yasıyorm