Sinem6193
Merhaba bayanlar. Ben 36+5 günlük hamileyim. Hamile kalmadan önce şeker hastasıydım. Hamileliğim boyunca diyet yaptım insülin vuruldum. En çok istediğin şey normal doğumdu ama doktorum şeker hastalarına normal doğum önermediğini söyledi. 2 haftada 4 kilo almışım dikkat edemedim :( bebeğimin karın çevresi büyümüş. Böyle şeker hastası olup normal doğuran var mı aramızda ? Şimdiden teşekkürler :)